کارگران ارکان و بازوهای اصلی تولید و توسعه در جامعه هستند و سازمان صنعت معدن و تجارت و اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی باید به صورت تخصصی پیگیر مسائل کارگران و واحدهای تولیدی و صنعتی باشند.

کارگران ارکان و بازوهای اصلی تولید و توسعه در جامعه هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سید جواد حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیسیون  کار و کارگری استان با اشاره به اینکه از منظر توسعه و امنیت  کارگران و جوانان از اقشار تاثیر گذارهستند، گفت: دست اندرکاران  باید تمام توان خود را برای رفع مشکلات  جامعه کارگری بکار ببندند و افزایش منزلت و معیشت  کارگران را وجهه همت خود قرار دهند.
وی افزود: در خراسان رضوی 37 شهرک صنعتی با شش هزار واحد صنعتی و حدود 190 هزار واحد صنفی با 800 هزار کارگر فعالیت دارند که حل مشکلات آنان باید با جدیت پیگیری شود.
حسینی افزود: حل مشکلات واحد های تولیدی  و جامعه کارگری  نیازمند ارائه طرح‌های عملیاتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور سازمان‌های مرتبط با این حوزه است.
معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی با اشاره به وجود تشکل های متعدد جامعه کارگری، افزود:  تشکل های جامعه کارگری می توانند رابط بین جامعه کارگری و مسئولان باشند ودر راستای حل مشکلات جامعه کارگری با تمامی تشکل های کارگری جلساتی ماهیانه برگزار خواهد شد.
 حسینی یکی از کارکردهای انتخابات را ایجاد وفاق دانست و گفت: قشر کارگر به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند و از سازمان‌های زیربط می‌خواهیم که تمام تلاش خود را در حل مشکلات آنان بکار ببندند.
معاون استانداری خراسان رضوی  افزود: دبیرخانه کمیسیون کار و کارگری در راستای نحوه  حل و فصل مسائل جامعه کارگری مدلی  را طراحی کرده که پیش از مشکل و در حین آن شرح وظایف و راه حل‌ها مشخص شود.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار