امام جمعه موقت اهواز با اشاره به نقش خوزستان در اقتصاد کشور، از رییس جمهور آینده خواست عدالت را در حق این استان ایفا نماید.

ایفای عدالت نسبت به ‌خوزستان از سوی رییس جمهور آیندهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ آیت الله سیدابوالحسن حسن‌زاده، امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: در کشورهای برخوردار از مردم‌سالاری که رأی مردم در اداره جامعه تأثیرگذار هست، حضور مردم پای صندوق‌های رای بسیار با اهمیت است، در ایران که مردم سالاری دینی وجود دارد این موضوع از اهمیت بیشتری برخودار است.

وی با اشاره به این‌که حضور پای صندوق‌های رأی نشان دهنده اعتماد مردم به نظام و استمرار آرمان‌های انقلاب است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در واقع لبیک به دعوت امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب است، در 29 اردیبهشت‌ماه امسال نیز شاهد این حضور کامل خواهیم بود.

آیت الله حسن زاده اذعان داشت: در همه کشورها حضور مردم شاخص مهمی برای توسعه اجتماعی و بیانگر اهمیت مردم برای تعیین سرنوشت خود است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این‌که در ایران اسلامی نگاه دوستان به حضور مردم در انتخابات است و به حضور پر شور و کامل امیدوار دارند، خاطرنشان کرد: نگاه دشمنان به انتخابات نیز همراه با حضور کم‌رنگ است که ان‌شاءالله هیچ وقت به آرزوی خود نخواهند رسید.

وی با اشاره به این‌که مهم‌ترین شاخص برای رئیس جمهور آینده فرمایشات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر انقلابی بودن است، بیان داشت: رئیس جمهور باید انقلابی باشد که در نتیجه آن آرمان‌گرایی، اخلاص، خدمت بدون منت، ایثار و فداکاری، دوری از انحرافات مالی، وحدت، همدلی و همفکری به وجود خواهد آمد.

آیت الله سیدابوالحسن حسن‌زاده اذعان کرد: یکپارچگی در میان مردم، توجه به نقش ایران در معادلات منطقه و بین‌المللی باید از اولولیت‌های نخست کشور را شناسایی کردند؛ وقتی روحیه انقلابی باشد شاخص‌های دیگر آن نیز ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که از میان نامزدهای موجود همه آن ها باقی نخواهند ماند و انصراف می دهند، افزود: مهم‌ترین اولویت رئیس جمهور آینده که رهبرمعظم انقلاب نیز به آن اشاره داشتند اقتصاد است.

آیت الله حسن‌زاده با بیان این‌که اقتصاد مهم‌ترین چالشی از که کشور با آن مواجه است و نامگذاری سال‌های اخیر به این موضوع بیانگر اهمیت و جایگاه آن است، اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید از کلی‌گویی اجتناب کند و باتوجه به خلأ و چالش‌های موجود برنامه‌ای برای فعالیت و عمل داشته باشد

وی با اشاره به این‌که رئیس جمهور آینده نسبت به استان خوزستان انتظار می‌رود که عدالت را ایفا، تصریح کرد: خوزستان نقش بسزایی در اقتصاد، تأمین امنیت کشور دارد و بخش عمده‌ای از اقتدار کشور مربوط به استان است؛ تخصیص و پرداختن به خوزستان سهم آن است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.