مشهد؛

۱۲۴ هزار رای اولی در خراسان رضوی

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: ۱۲۴ هزار رای اولی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه پای صندوق‌های اخذ رای می‌روند.

۱۲۴ هزار رای اولی در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،امیر پورمهدی گفت: بر اساس اعلام رسمی چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر واجد شرایط اخذ رای در استان خراسان رضوی هستند که از این تعداد ۱۲۴ هزار نفر برای نخستین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات، مقوم جامعه، انقلاب و نظام اسلامی است، اظهار کرد: باید نسل جوان را با اساس این نظام، نقش انتخابات و مشارکت مردم در استحکام پایه‌های نظام آشنا کرده و ظرفیت تحلیل آنان را افزایش دهیم.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به ضرورت همراه داشتن شناسنامه هنگام دادن رای گفت: علاوه بر آن ارائه کد ملی نیز ضروری است.

پورمهدی افزود: برای ارائه خدمات شناسنامه‌ای به افرادی که شناسنامه آن‌ها مخدوش یا مفقود شده و تحویل کارت‌های ملی هوشمند، دفاتر پستی و پیشخوان دولت از هشت صبح تا ساعت ۱۸ هر روز فعال بوده و تا روز انتخابات خدمات مربوطه را ارائه می‌کنند.

وی اظهار کرد: ادارات ثبت احوال شهرستان‌ها نیز از ۱۲ اردیبهشت ماه هر روز تا ساعت ۱۸ آماده پاسخگویی به مراجعان هستند.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده در روز انتخابات نیز تمام ادارات ثبت احوال در این استان تا پایان زمان اخذ رای آماده ارائه کد ملی به متقاضیان خواهند بود.


انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.