1200 ميليارد تومان برای زيرساخت های بخش سلامت و ارايه خدمات درمانی سه سال گذشته در مازندران هزينه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح استاندار مازندران درحاشیه بهره برداری مرکز درمانی شهید پولادی چمستان با اشاره به اينكه در مازندران بیش از 500 هزار نفر افراد فاقد بیمه در دولت یازدهم تحت پوشش بیمه قرار گرفتند، گفت: با افزایش حمایت‌های بیمه‌ای در دولت يازدهم گام‌های بلندی برای افزایش شاخص‌های سلامت و امکان دسترسی افراد به زیرساخت‌های درمانی برداشته شده است.

وی با بيان اينكه در آغاز به كار دولت يازدهم، بيمه كارگران ساختمانی از مشكلات استان در اين بخش بود افزود: بيش از 50 هزار نفر كارگران ساختمانی مازندران در دولت تدبير و اميد بيمه شدند.

نماينده عالی دولت در استان، با بيان اينكه هم اکنون به افراد زير 14 سال، خدمات رايگان دندانپزشكی ارايه می شود، گفت: غربالگری كودكان دبستانی و اجرای طرح پزشك خانواده در دو استان مازندران و فارس كه از جمله نتايج ارزشمند آن ثبت و ضبط الكترونيكی سوابق افراد است .

مرکز درمانی شهید پولادی چمستان که در آذرماه ۱۳۹۳ کلنگ زنی و در ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۶ همزمان با روز کارگر با حضور استاندار افتتاح شد در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع٬ بنایی بالغ بر ۱۸۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال احداث شده است.

این مرکز درمانی دارای واحدهای ارایه خدمات دندانپزشکی٬ مامایی٬ آزمایشگاه٬ داروخانه٬ تزریقات و پانسمان و اورژانس است.

انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.