توفیقات ظام جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهوری با همراهی استاندار مازندران با خانواده معظم شهیدان کلانتری و کمالی در ساری دیدار و در فضایی صمیمی و معنوی، ضمن دلجویی و قدردانی از زحمات و ایثارگری های آنان، تاکید کرد که توفیقات دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی در منزل شهیدان والا مقام اسداالله و عسکری کلانتری حضور یافت و سپس به دیدار خانواده شهید مدافع حرم اهل بیت (س) سعید کمالی رفت و از جانفشانی های این شهیدان والامقام و خانواده آنان تجلیل کرد.

معاون حقوقی رییس جمهوری در این دیدارها گفت : پشتوانه اصلی نظام، سرمایه و معنویت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده و خدمت به این عزیزان، وظیفه و افتخاری برای دولت تدبیر و امید است و رییس جمهوری نیز همواره بر این امر تاکید کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در دیدار با خانواده شهید کمالی افزود: شهدای حرم اهل بیت(ع) مظلومیت مضاعف دارند و در دیار غربت جان خود را فدای اسلام کردند که طبعا اجر آنان نیز مضاعف است.

وی گفت: اگر حضور به موقع جمهوری اسلامی ایران و شهدای مدافع حرم نبود،به ساحت مقدس قبور ائمه اطهار در عراق و سوریه جسارت می شد و در عین حال با داعش و عوامل استکباری هم مرز می شدیم.

شهید اسدالله کلانتری در سال 61 در عملیات رمضان و طلبه شهید عسکری کلانتری در سال 65 و عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

شهید سعید کمالی نیز در دفاع از حرم اهل بیت (ع) توسط تروریست های تکفیری در سوریه به مقام والای شهادت نائل شد.

ديدار معاون حقوقی رئيس جمهور و استاندار مازندران با خانواده شهيدان كلانتری در ساری


توفیقات نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکاری شهدا +تصاویر


توفیقات نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکاری شهدا +تصاویر


ديدار معاون حقوقی رئيس جمهور و استاندار مازندران با خانواده شهيد مدافع حرم كمالی در ساری


توفیقات نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکاری شهدا +تصاویر


توفیقات نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکاری شهدا +تصاویر

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.