شهرکرد؛

مردم با حضور پرشور در انتخابات بصیرت خود را نشان می‌دهند

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم با حضور پر شور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، بصیرت و ولایتمداری خود را نشان خواهند داد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام همزمان با چهارم شعبان سالروز میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و اهتزاز پرچم متبرک کربلای معلا در میدان قمر بنی هاشم (ع) شهرکرد، بصیرت، ولایتمداری، فداکاری و وفاداری علمدار کربلا (ع) را یادآور شد و افزود: چنین انسان مؤمنی راه را خوب می‌شناسد و فتنه ها، انحرافات، زرمداران و قدرتمندان نمی‌توانند او را جذب و در خود غرق کنند.

وی ادامه داد: حضرت ابوالفضل العباس (ع) راهی جز توحید، نبوت، رسالت، امامت و ولایت را نمی‌بیند و برای رسیدن به هدف، تمام هستی و جان خود را در مقابل تیرهای کینه دشمن قرار می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به رشادت‌های رزمندگان تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) و حضور پرشور مردم استان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: مردم ما با حضور پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت امسال هم بصیرت و ولایتمداری خود را نشان خواهند داد.

نکونام با تأکید بر اهمیت انتخاب اصلح و بیان اینکه در انتخابات مردم تصمیم گیر هستند افزود: مردم به گونه‌ای تصمیم می‌گیرند تا انسان هایی زمام دار باشند که با درک حقیقت و عمق انقلاب اسلامی و ظرفیت‌های درونی، دچار اشتباه محاسباتی نشوند و به بیرون دل نبندند.

وی با انتقاد از سستی بعضی از مسئولین و کسانی که امنیت را با دل بستن به بیگانه و از راه هایی غیر از آنچه حقیقت این کشور است جستجو می‌کنند تصریح کرد: امنیت امروز حاصل تلاش اقشار مردم، نیروهای مسلح، شهدا و ایثارگران، فن آوران، مخترعین و نوآورانی ‌می‌باشد که عرصه‌های دفاعی را تقویت کردند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، همزمان در سراسر کشور، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Armenia
احمدوف و چهرقانی
۰۹:۲۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود