فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: مرز خسروی در صورت بازگشایی برای تردد زائرین اربعین، نیاز به تقویت‌ شدن دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سردار محسن فتحی‌زاده گفت: در برنامه‌ریزی‌های امسال برای تقویت برنامه‌های مربوط به راهپیمایی عظیم اربعین که جزو سیاست‌های کلان نظام هم هست، بازگشایی مرز جدید جهت کمک به مرزهای دیگر در ایام اربعین در برنامه قرار گرفته است.

فتحی‌زاده با بیان اینکه مجموعه نیروی انتظامی از ماه‌های گذشته و بلافاصله پس از اربعین گذشته تجزیه و تحلیل خود را در مورد اقدامات انجام شده در اربعین گذشته انجام داده و توانمندیها را شناسایی و پیشنهادات لازم را برای بهبود خدمات رسانی به هموطنانمان در ایام اربعین مطرح کرده است، ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما در پیشنهادات مطرح شده بازگشایی مرز خسروی است که در صددیم با تعیین شرایط لازم و با در نظر گرفتن شرایط آن سوی مرزها به این مهم دست پیدا کنیم.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا با اشاره به بازدیدی که روز گذشته (دهم اردیبهشت) به همراه جمعی از فرماندهان و معاونان ارشد نیروی انتظامی از مناطق مرزی غرب کشور انجام شد، تاکید کرد: از گذشته زیرساخت‌های بسیار مطلوبی در مرز خسروی فراهم شده، هرچند برای مراسم اربعین نیاز به تقویت‌ شدن دارد، زیرا در ایام اربعین در یک محدوده زمانی کم جمع کثیری از زوار قرار است از این مرز عبور داده شوند و همین موضوع به در نظر گرفتن یک سری ملاحظات نیاز دارد.

فتحی‌زاده ابراز امیدواری کرد: با بازگشایی این مرز بخش زیادی از فشاری که روی زوار هست و تراکمی که در مرزهای دیگر بوجود می‌آید را تنظیم کرده و با استفاده از این مرز روانی و سرعت بیشتر را در کنار امنیت برای زوار فراهم کنیم.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه اشاره‌ای هم به وضعیت امنیتی مرزهای استان کرمانشاه داشت و اظهار کرد: شرایط مطلوب امنیتی در استان برقرار است و نگرانی امنیتی در مرزها نداریم، چراکه مرزبانها با قدرت پای کار هستند.

فتحی‌زاده در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات 29 اردیبهشت، اظهار کرد: از ماه‌ها پیش در این خصوص برنامه‌ریزی شده و کاملا آماده‌ایم تا انتخابات را با شکوه و توام با امنیت برگزار کرده و به این منظور همه نیروها از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها آماده هستند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.