گراميداشت مقام معلم و كارگر به مشاركت همگانی تبديل شود

اعلام آمادگی فرمانداری یزد برای پيگيری اجرای برنامه های بزرگداشت هفته معلم

فرماندار يزد از آمادگی كامل فرمانداری برای همكاری و پيگيری اجرای برنامه های بزرگداشت اين ايام خبر داد.

 مصطفی سالاری، فرماندار یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛از آمادگی كامل فرمانداری برای همكاری و پيگيری اجرای برنامه های بزرگداشت اين ايام خبر داد و تأكيد كرد: بايد زمينه مشاركت را برای فعاليت ساير ادارات و نهادهای دولتی و غيردولتی در برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم و روز جهانی كار و كارگر پر رنگ تر از سال گذشته فراهم آوريم.

سالاری گفت: گراميداشت مقام معلم و كارگر نکته‌ای است كه همه اقشار جامعه به آن آگاه هستند، اما اين مهم باید به مشاركت همگانی و عمومی تبديل شود.

وی افزود: كارگران اين سرزمين در عرصه های مختلف کار و سازندگی، افتخارات عظیم و ارزشمندی را خلق کرده اند که بی شک بخش وسیعی از آن، مرهون کوشش و تلاش، قناعت و هوشمندی اين عزيزان است.

فرماندار يزد در ادامه با اشاره به در پيش بودن ۱۲ ارديبهشت روز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم گفت:  هفته بزرگداشت معلم هر سال فرصتی مغتنم براي قدردانی از زحمات فعالان عرصه تعليم و تربيت است.

رئيس شورای آموزش و پرورش شهرستان يزد افزود: تكريم، تجليل و احترام به مقام شامخ معلم نبايد محدود به اين هفته باشد بلكه بايد با نهادينه ساختن فرهنگ سپاسگزاری در اقشار مختلف جامعه به ويژه در بين دانش آموزان اين كار در طول سال و به صورت مستمر انجام شود.

سالاری تصريح كرد: فعالیت و مشاركت آحاد مردم جامعه جهت اجرای برنامه ها متناسب با شان كارگران و معلمان در اين هفته مهم و اثربخش است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار