یزد؛

فعاليت ساير ادارات در برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم

بايد زمينه مشاركت را براي فعاليت ساير ادارات و نهادهای دولتی و غيردولتی در برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم پر رنگ تر از سال گذشته فراهم آوريم.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مصطفی سالاری فرماندار يزد از آمادگی كامل فرمانداری برای همكاری و پيگيری اجرای برنامه های بزرگداشت اين هفته خبر داد و تأكيد كرد: بايد زمينه مشاركت را براي فعاليت ساير ادارات و نهادهای دولتی و غيردولتی در برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم پر رنگ تر از سال گذشته فراهم آوريم

مديران آموزش و پرورش ناحيه يك و دو يزد و جمعی از اعضای انجمن اولياء و مربيان شهرستان با فرماندار يزد ديدار و در خصوص برنامه ريزی برای اجرای هر چه بهتر برنامه های بزرگداشت مقام معلم در سال جاری بحث و تبادل نظر كردند.

سالاری در اين ديدار با گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضی مطهری اظهار داشت: بخش قابل توجهی از مبانی و زير ساخت های فكری نظام جمهوری اسلامی ايران نشأت گرفته از انديشه های اين استاد است لذا ضروری است تا هر چه بيشتر به تبيين انديشه های استاد مطهری در جامعه بپردازيم.

فرماندار يزد با اشاره به نقش تأثيرگذار معلمان در جامعه  خاطرنشان كرد: نامگذاری روز معلم در روز شهادت استاد شهيد مطهری بيانگر اين است كه شغل معلمی از جايگاه بسيار ارزشمندی در جامعه برخوردار است.

رئيس شورای آموزش و پرورش شهرستان يزد فعالیت و مشاركت آحاد مردم جامعه جهت اجرای برنامه ها متناسب باشان والای معلم در اين هفته را مهم و اثر بخش دانست و تصريح كرد: برنامه های هفته بزرگداشت معلم در خور شأن و كرامت معلمان برگزار شود .

وی همچنين به تشكيل كارگروه ويژه بزرگداشت مقام معلم در سطح شهرستان اشاره كرد و افزود: در سال جاری سعی داريم تا برنامه های بهتری نسبت به سالهای گذشته برگزار شود كه در همين راستا با راه اندازی سامانه نرم افزاری، دانـش آموزان شهرستان مي توانند با ارائه پيشنهاد درباره بهترين روش تقدير و تشكر از مقام والای معلمان در جشنواره سپاس از معلم شركت نمايند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار