در طرح آموزش انتخابات الکترونیکی کاربران رایانه ای انتخابات با استقرار در اداره ها و میادین پرجمعیت ساوه شیوه رای دادن الکترونیکی را به مردم آموزش می دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بهاروند فرماندار ساوه با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات در ساوه تمام الکترونیکی است و در همین راستا آموزش فرایند رای گیری الکترونیکی به منظور شناسایی نقاط ضعف احتمالی و قابلیت های آن در ساوه آغاز شده گفت: در این طرح  کاربران رایانه ای انتخابات در اداره ها و میادین پرجمعیت ساوه مستقر شدند و رای دهندگان با حضور در حوزه های اخذ رای ضمن آشنایی با شیوه رای گیری به صورت الکترونیکی به نامزدهای تعیین شده به صورت نمادین رای دادند.
 
بهاروند افزود: شرایط و فرآیند برگزاری این طرح نمادین با برنامه ها و شیوه برگزاری انتخابات اصلی مطابقت دارد و در هر حوزه رای گیری نماینده هایی از حوزه فرماندار، هیات نظارت، اجرایی و انتظامی حضور دارند.

وی اضافه کرد: در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا،کل  24 مرحله برگزاری انتخابات در ساوه تمام الکترونیکی است و برای شهرهای آوه، نوبران، غرق آباد و روستاهای این شهرستان هم  23 مرحله الکترونیکی و تنها مرحله شمارش آرا به صورت دستی است.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت در شهرستان ساوه برگزار می شود.

انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.