فرماندار اصفهان گفت: مجریان انتخابات در بخش های 6گانه شهرستان باید با بی‌طرفی کامل عمل کنند و قوانین را به درستی رعایت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد رضوانی فرماندار اصفهان در جلسه هماهنگی امور اجرایی انتخابات شهرستان، با تأکید بر اهمیت رعایت قانون در روند اجرای انتخابات، اظهارکرد: مجریان انتخابات در بخش‌های 6گانه شهرستان باید با بی‌طرفی کامل عمل کنند و قوانین را به درستی رعایت کنند.

وی با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی مدون در خصوص روند اجرایی انتخابات، افزود: ستاد انتخابات شهرستان باید برنامه ریزی مدونی داشته و مسئولیت ها مشخص است.

فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت توجه به برنامه زمان‌بندی و دستورالعمل انتخابات، گفت: هیأت‌های اجرایی بخش‌های 6گانه محل شعب اخذ رأی را مشخص کرده و طبق برنامه زمان‌بندی جهت بررسی امکانات و نقاط ضعف و قوت شعب، به هیأت اجرایی شهرستان ارائه کرده‌اند.

وی ادامه داد: در فرصت باقیمانده تا زمان انتخابات، اقدامات لازم باید پیرامون آموزش اعضای شعب اخذ رأی صورت پذیرد تا انتخابات در فضایی سالم و بدون نقصی برگزار شود.

رضوانی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نظام و کشور را بیمه خواهد کرد، خاطرنشان کرد: علی‌رغم وجود برخی مشکلات و کمبودهای موجود ،ما موظف به تبلیغ و تشویق برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم و با رعایت مُر قانون، باید بستر را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه فراهم سازیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.