مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: مرکز دانشجویی مبارزه با مفاسد اقتصادی در استان فارس آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل قزل سفلی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به 10 اردیبهشت و سالروز ابلاغ منشور مبارزه با مفاسد اقتصادی در سال 1380 از سوی مقام معظم رهبری گفت: مرکز دانشجویی مبارزه با مفاسد اقتصادی تحت عنوان جدید قرارگاه دانشجویی اقتصاد مقاومتی در استان فارس آغاز به کار کرد.
 
قزل سلفی  افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی در جامعه سبب ارتقای اعتماد به نظام، افزایش اثربخشی دولت در هدایت امور، حفظ منابع مالی و کاهش هزینه انجام فعالیت های سازنده اقتصادی و افزایش رقابت پذیری و رفع موانع پیشرفت اقتصادی در جامعه می شود.
 
وی ادامه داد: شفافیت در جریان‌های اطلاعاتی اقتصاد، ابهام زدایی از افکار عمومی و افزایش اعتماد عمومی، مطالبه مقابله با مفسدان اقتصادی از سوی دستگاه‌های مسئول، مطالبه پاسخ از افراد مظنون به تخلف یا فساد اقتصادی و شفافیت در جریان‌های سیاسی و روندهای تصمیم گیری از مهمترین اهداف این مرکز دانشجویی است.
 
قزل سفلی با بیان اینکه ماموریت مرکز مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیج دانشجویی در راستای تحقق بند 19 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است، گفت: برای نقش آفرینی در راستای تحقق این بند مهم از اقتصاد مقاومتی، دو نقش گفتمان سازی و مطالبه گری برای دانشجویان بسیجی متصور است که با بسیج گری عمومی و تقویت وحدت ملی اسباب تقویت سرمایه های اجتماعی را فراهم می آورد.
 
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: رویکرد مواجهه در مرکز دانشجویی مبارزه با مفاسد اقتصادی، رویکرد پیشگیرانه و مبتنی بر ارتقای شفافیت است.
 
وی تصریح کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی زمینه ساز فعالیت اقتصادی سالم و ایجاد اشتغال برای جوانان و سرمایه‌گذاری مطمئن است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.