اختلاف خانوادگی یک زوج جوان در جغتای به اسید پاشی مرد جوان به همسرش ختم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سردار بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ساعت ۲۳ روز جمعه مردی جوان که از چند روز قبل با همسرش دچار اختلاف جدی شده بود در منزل پدر خانم خود بار دیگر با شریک زندگیش برسر طلاق و جدایی از همدیگر جر و بحث شدیدی کردند.

وی افزود:مرد جوان که کنترلی بر اعصاب و رفتار خود نداشت وقتی از همسرش شنید حاضر به طلاق توافقی نیست تصمیم عجولانه‌ای گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: شوهراین زن جوان که از قبل نیز او را به اسیدپاشی تهدید کرده بود ناگهان از اتاق بیرون رفته و در بازگشت مقداری ازاسید در حالی بر روی بدن زن جوان پاشید که او به حرکات رفتار شوهرش مشکوک شده و قصد داشت در اتاق به ببندد.

سردار بهمن امیری مقدم افزود:در پی این حادثه شوهر عصبی متواری شد و خانواده زن جوان او را بلافاصله به بیمارستان ولیعصر جغتای انتقال دادند.
وی گفت: این زن در تحقیقات اولیه پرونده مدعی شد همسرش به مواد مخدر اعتیاد دارد و ساکن تهران می‌باشند که از ۱۵ روز قبل به منزل پدری خود در شهرستان جغتای آمده اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: زن جوان که از ناحیه سر و گردن دچار سوختگی شده بود بلافاصله تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت جستجوهای پلیس برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام//ف. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.