سرپرست باشگاه پرسپولیس و بازیکنان این تیم بر سر میزان پرداختی ها اختلاف نظر دارند.

میزان دریافتی های قهرمانان لیگ برتر چقدر است؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بازیکنان پرسپولیس بعد از اینکه متوجه شدند آبی پوشان پایتخت درصدی از قراردادشان را دریافت کردند به نشانه اعتراض سه روز تمرین نکردند و بدون انجام تمرین به مصاف تیم ذوب آهن رفتند. 

البته طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس مدعی شده است که بازیکنان پرسپولیس تاکنون 70 درصد از قراردادشان را دریافت کردند و نباید اعتصاب می کردند اما بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی با ذوب آهن اعلام کردند که 60 درصد از قراردادشان را از باشگاه طلبکار هستند. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: بازیکنان پرسپولیس 70 درصد از قراردادشان را دریافت کردند اما امتیازاتی همچون دریافت پاداش هم در قراردادشان وجود دارد. به طور مثال بازیکنی که باید 10 درصد پاداش بگیرد با کسر همین درصد مدعی شده که 60 درصد از باشگاه طلبکار است. 

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: قراردادهای بازیکنان طبق تصمیم اعضای هیئت مدیره اطلاع رسانی می کنیم تا میزان دریافتی بازیکنان مشخص شود. 

اگر قراردادهای بازیکنان پرسپولیس شفاف سازی شود در آن صورت میزان دریافتی ها مشخص می شود.

البته قراردادهایی که در سازمان لیگ برتر فوتبال ثبت شده است امتیازات در نظر گرفته شده در قراردادهای بازیکنان در آن گنجانده نشده است و همین موضوع ابهاماتی در میزان قراردادهای سرخپوشان پایتخت ایجاد کرد و به طور دقیق این موضوع قابل بررسی نیست. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جواد
۱۷:۲۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وزارت ورزش و جوانان فقط ماله ورزشکاراست چون تو رسانند و همون ۴ درصدن ما جوانان ۹۶ درصد که لنگ یک کاریم با برج ۱ تومن با لیسانس حقوق چی وزارت ما نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۴:۰۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
...........به مردم این کشور اهمیت بدین

................ میخوان به فوتبالش برسن؟
میشینن پشت یه میزیو فقط حرف میزنن یکی نیست ب اینا بگه ....................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
70 درصد از چقدر؟!!!!!
چرا شفاف نمی گویید؟
Germany
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
داداچ شما جو گیر شدی آخه به جنابعالی چه ربطی داره که یه بازیکن چقد قرارداد بسته تو کاره ای نیستی که این نظرو گذاشتی
آخرین اخبار