آیین افتتاحیه‌ چهل و ششمین دوره‌ جشنواره‌ی فیلم رشد در مجتمع بوعلی سینا همدان برگزار شد.

جشنواره‌ فیلم رشد با شرکت 64 اثر هنری در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این مراسم معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی با ارائه‌ گزارشی از روند برگزاری جشنواره‌ی فیلم رشد در استان، گفت: با فعال شدن 6 کمیته، کار سازماندهی و زمینته سازی این جشنواره صورت گرفته  است.

مهری با بیان این که برگزاری مناسبت‌هایی چون هفته‌ی معلم می‌تواند زمینه را برای خدمات بهتر به دانش‌آموزان در استان فراهم کند، افزود: هنر و سینما و ساخت فیلم‌های آموزشی دارای جایگاه ویژه در فرهنگ ایرانی است.

دبیر جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم رشد در استان همدان با اشاره به این که هنر وسیله و ابزاری است برای بهره‌گیری صحیح در یادگیری انسان‌ها، خاطرنشان کرد: باید به این نکته توجه داشت که فیلم‌های آموزشی با چه هدفی ساخته و نمایش داده می‌شود.

مهری با اشاره به قدمت جشنواره فیلم رشد، تصریح کرد: این مهم بعد از انقلاب با فراز و نشیب همچنان به کار خود در عرصه آموزشی ادامه داده و همچنان این روند را ادامه خواهد داد.

وی افزود: در این دوره از جشنواره 64 فیلم در 13 سالن به نمایش در می آید، افزود: در مناطق و شهرستان هایی که امکان سالن وجود ندارد، فیلم ها به صورت سیار در مدارس نمایش داده می شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از مجتبی کرمی، فیلم ساز خوش‌نام و با سابقه‌ی استان که با جشنواره‌ی فیلم رشد نیز همکاری داشته است، قدردانی شد.
 
انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.