واحدهای نمونه صنعتی و معدنی آذربایجان شرقی معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سید اصغر حسینی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از انتخاب واحد نمونه صنعتی و همچنین پیشکسوت نمونه صنعتی و معدنی سال ۹۶ با توجه عملکرد سال گذشته خبر داد .
 
وی گفت : براساس برنامه ریزی انجام شده در آستانه دهم تیر ماه و روز صنعت و معدن از فعالان نمونه در صنعت و معدن استان تجلیل خواهد شد.  
 
وی ادامه داد : در همین راستا از فعالان این عرصه دعوت شده تا با دریافت پرسشنامه های واحد صنعتی نمونه به همراه فرم های بهره بردار نمونه معدن ، براساس عملکرد سال 95 خود نسبت به تکمیل و ارسال آنها به این سازمان اقدام نمایند.
 
حسینی میزان تولید، فروش، سود عملیاتی و ارزش موجودی انبارکالای ساخته شده، هزینه های انرژی مصرفی، تحقیق و نوآوری و آموزش نیروی انسانی، ارزش صادرات، نیروی انسانی(به ویژه تحصیل کردندگان بالاتر از دیپلم)، مشتری مداری و گواهینامه های معتبر کیفیت را از جمله شاخص های مورد سنجش در انتخاب واحد نمونه عنوان نمود.
 
وی تصریح کرد: واحدهای صنعتی و معدنی که مایل به شرکت در این رقابت هستند می توانند با دریافت فرم های یاد شده نسبت به تکمیل و تحویل آن به کارشناسان مرتبط با فعالیت خود مستقر در معاونت امور صنایع و همچنین معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان حداکثر تا پایان روز پنجشنبه ۹۶/۰۲/۱۴ اقدام نمایند.
 
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه مهلت تعیین شده قابل تمدید نیست از متقاضیان خواست پرسشنامه های تکمیل شده را بانضمام مدارک مورد نیاز شامل کپی پروانه بهره برداری، گواهی عضویت در تشکل ها، عکس مدیرعامل، گزارش مختصری از نوع فعالیت و افتخارات کسب شده واحد تولیدی را تحویل کارشناس مربوطه نمایند.
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.