سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان از اجرای برنامه های متنوع در هفته سلامت توسط اعضای امور جوانان این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابراهیم بابایی، گفت: همزمان با سراسر کشور کانون های دانشجویی و جوانان این جمعیت، برنامه های فرهنگی و اجتماعی متنوعی در راستای اهداف هفته سلامت برگزار کردند.

وی افزود: اعضای کانون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان با حضور در بوستان ها و پارک ها با جمع آوری زباله ها به پاکسازی محیط زیست پرداختند.

بابایی خاطرنشان کرد: کارگاه های آموزشی امداد و کمک های اولیه، مبارزه با ایدز و اعتیاد نیز توسط کانون های دانشجویی دانشگاه های ولی عصر (عج) و پیام نور برگزار شد.

وی هدف از اجرای این طرح ها را، آگاه سازی افراد جامعه و ارتقای سطح سلامت جامعه دانست و تصریح کرد: اعضای کانون آزاد خواهران این جمعیت نیز در هفته سلامت ضمن دیدار با سالمندان اقدام به اندازه گیری فشارخون آنان کردند.

یادآور می شود: کانون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با برپایی چادر سلامت در بوستان های سطح شهر، تست قند و فشارخون مراجعه کنندگان به این چادر را به صورت رایگان اندازه گیری کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار