سلیم الجبوری: وجود عناصر مسلح در خاک عراق مردود است

رئیس پارلمان عراق با رد وجود عناصر مسلح در خاک عراق، از سایر کشورها خواست در زمینه مبارزه با تروریسم با این کشور همکاری کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از القدس، سلیم الجبوری، رئیس پارلمان عراق، وجود عناصر مسلح در این کشور را رد کرد و توضیح داد عراق با حمایت های بین المللی با تروریسم مبارزه می کند. 

الجبوری، در سخنرانی که به منظور حمایت از شهر موصل صورت گرفت، گفت: وجود عناصر مسلح در این کشور، مردود است، اما کشور عراق نیازمند همکاری دیگر کشورها برای مقابله با داعش است، اما این کمک ها باید در چارچوب قانون و با هماهنگی قبلی با کشور عراق باشد. 

وی افزود؛ علیرغم درخواست مسئولان محلی از نیروهای پ ک ک برای ترک اداره های دولتی، اما صدها نفر از آنها در پاکسازی سنجار در شمال عراق حضور داشتند. 

الجبوری از نیروهای امنیتی و دستگاه های اجرایی خواست تا به مردم مناطق محاصره شده در بخش غربی موصل، کمک های غذائی برسانند و ادامه داد؛ به راهکاری واضح برای اداره مناطق آزاد شده نیاز داریم تا بتوانیم خانواده ها را به خانه هایشان بازگردانیم. 

هنوز هزاران نفر از شهروندان عراقی در میان هشدارهایی که به آنان برای ترک خانه‌هایشان داده شده، در بخش غربی شهر موصل محاصره هستند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار