مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: شما بازرسان می توانید در فرایند تعلیم و تربیت، نقش اساسی داشته باشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سلیمان محبی گفت: اگر در کارها نظم داشته باشیم و براساس جمله معروف « اوصیکم بتقوی الله و نظم امرکم» که مولاعلی (ع) فرمودند عمل کنیم، به یقین سخت ترین کارها برایمان سهل و آسان خواهد شد.

وی در ادامه اظهارداشت: با توجه به اتمام سال تحصیلی 96 - 95 یکی از کارهای مهمی که باید انجام بدهیم نظارت بر امتحانات آخر سال دانش آموزان است که باید با نظم و ضوابط خاصی برگزار شود.

محبی نظارت بر ثبت نام دانش آموزان و توجه به کار مدیران مدارس و تکریم ارباب رجوع را از دیگر کارهای بازرسان آموزش و پرورش دانست و افزود: ما در صورتی می توانیم کارها را به نحو مطلوب انجام دهیم که خود عامل به اجرای دستورالعمل های قانونی باشیم.

وی تاکید کرد: بازرسین باید با رعایت دقت و سرعت عمل، نظارت جدی بر روند امور آموزش و پرورش منطقه خود، زمینه ی هرگونه انحراف و تخلف را بگیرند.

محبی، فلسفه نظارت و بازرسی ها را اصلاح امور دانسته و مسوولین را به پرهیز از تخریب شخصیت افراد توصیه نموده و یاد آور شد: تلاش شما این باشد که بیشتر شکواییه ها را در آموزش و پرورش محل خدمت خود برمبنای قانون و عقلانیت و حفظ اسرار شاکیان حل و فصل نمایید.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.