در هفته‌ی معلم از ۲۷۶ معلم نمونه‌ی استانی، منطقه‌ای و یک معلم نمونه‌ی کشوری تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست با خبرنگاران گفت: در این هفته که از ۱۲ اردیبهشت آغاز می‌شود از ۲۱ معلم نمونه‌ی استانی، ۲۵۴ معلم نمونه‌ی منطقه‌ای و یک معلم نمونه‌ی کشوری قدردانی می‌شود.

قاسمی، حضور در گلزار شهدا، تجلیل از فرهنگیان فرزند شهید، پیشکسوتان متولد ۱۳۳۰ و برپایی نمایشگاه پژوهش در فرهنگ اقوام و ملل برای دومین سال متوالی را از جمله برنامه هایی دانست که در این هفته برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از برگزاری مراسم تجلیل ۱۵۰ دانش آموز نخبه در استان با همکاری یک موسسه خیریه خبر داد.

قاسمی اضافه کرد: عملیات اجرایی ساخت مدرسه انرژی اتمی با همکاری سازمان انرژی اتمی و استانداری در زمینی با مساحت ۴ هزار مترمربع در منطقه پونک قزوین در این هفته آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: پاداش بازنشستگان سال ۹۴ تسویه شده است و تا سه ماه آینده هم برخی مطالبات معلم‌های حق التدریس، اضافه کاری اداری همکاران و ۵۰۰ نفر از بازنشستگان سال ۹۵ پرداخت می‌شود.

قاسمی همچنین گفت: ارتقا رتبه‌ی کنکور دانش آموزان استان به رتبه‌ی ۹ در کشور و رسیدن به رتبه‌ی ۱۰ کشوری در عرصه‌ی مسابقات قرآنی را از جمله اقدامات اثرگذار معلمان و دانش آموزان دانست.

قاسمی افزود: پارسال ۱۴۰ واحد آموزشی بهره برداری و ۷ پژوهش سرای دانش آموزی ایجاد و راه اندازی شده است.

وی در پایان به اختصاص یافتن ۲۰ میلیارد تومان هزینه برای پروژه‌های مختلف اجرایی آموزش و پرورش در جریان سفرریاست جمهوری به استان اشاره کرد و گفت: ۱۰ میلیارد تومان از این هزینه پرداخت شده است و نیمی از آن هم قرار است بزودی پرداخت شود.

قاسمی در حاشیه‌ی این نشست در پاسخ به خبرنگاری که از دعوت سلیقه‌ای خبرنگاران به نشست‌های آموزش و پرورش انتقاد کرد گفت : ما همیشه سعی می‌کنیم فراجناحی عمل کنیم و اگر چنین برداشتی هم شده است در اثر سهل انگاری بوده و از شما عذرخواهی می‌کنیم، اما در حال حاضر مطبوعاتی هم هستند که خود را از طیف اصلاح طلب می‌دانند، اما در عمل نام و نشانی از ارائه‌ی عملکرد و اقدامات دولت و آموزش و پرورش در آن‌ها نیست.
 
انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.