نماینده ولی فقیه در استان گفت : ما کسی را می خواهیم که دشمنان نمی خواهند و این قانون نظام و عقل ما ست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به انتخابات پیش رو افزود : هر فردی را که  دشمنان حمایت کنند ما نباد انتخاب کنیم.
 
نماینده ولی فقیه : کسی را انتخاب می کنیم که دشمن آن را نمی خواهد
 
امام جمعه قزوین گفت : ما افرادی را باید انتخاب کنیم که از زبانشان کلمه می توانیم ، شنیده می شود .

وی با بیان اینکه منافقین به دنبال نا امید کردن مردم هستند اضافه کرد : آنها با ایجاد ترس و لرز کار را پیش میبرند .

امام جمعه قزوین گفت : برخی با صحبت کردن درباره حمله نظامی استرس ایجاد می کنند تا رای بیاورند اما ما می گوییم که انها هیچ غلطی نمی کنند .

وی با بیان اینکه آمریکا حمله فرهنگی و اقتصادی را شروع کرده است ، گفت :  ورود کالاهای قاچاق  و منع فعالیت هسته ای برای ایران مصداق حمله اقتصادی این موضوع است .

وی اظهار امیدواری کرد که با روی کار امدن دولتی ضد استکباری امید دشمنان به ناامیدی تبدیل شود .

وی در ادامه به بحث مناظره ها اشاره کرد و گفت : باید حواسمان را جمع کنیم  تا حرف های با صداقت و درست بشنویم و مراقب باشیم حرف های تو خالی ما را فریب ندهد .

امام جمعه قزوین با اشاره به انتخابات شوراها گفت : انتخابات ما باید ارزشی باشد چرا که قومی بودن آن آخرت ما را خراب می کند .

وی گفت به پیشرفت امور و آبادانی شهر فکر کنیم و و ببینیم چقدر کاندیداها به فکر خدمت هستند و بر اساس آن رای دهیم .

وی در پایان با تبریک هفته معلم و کارگر گفت : ما به کارگران افتخار کرده و خود را در گرفتاری آنان دخیل و شریک می دانیم به ویژه انها که وضعیت کاری شان به سختی کشیده شده است.
 
امام جمعه قزون ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان گفت : باید قدر فرصت های بدست آمده را دانست چرا که معلوم نیست دوباره نصیبمان شود .
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار