نماینده ولی فقیه در استان گفت : رییس جمهور آینده ایران باید مؤمن، صادق و کارآمد باشد تا بتوانیم مشکلات کشور را از پیش رو بردارد و به اهداف والای نظام اسلامی دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام  و المسلمین عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت :رییس جمهور آینده را باید بر اساس معیارهای رهبری، دینی و انقلابی انتخاب کنیم.
 
ایمان ، صداقت و کارآمدی سه ویژگی مهم رییس جمهور آینده
 
وی اضافه کرد : رییس جمهور آینده جمهوری اسلامی باید رییس جمهور همه مردم باشد و به جناح و جریان خاصی وابستگی نداشته باشد تا کابینه او بتواند در مقابل اختلاس‌گران و متعدیان به حقوق ملت ایستادگی کند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت : رییس جمهور آینده باید رییس جمهوری باشد که دل مؤمنان با او قوت بگیرد و مسلمانان او را پناه و قوت قلب خود بدانند.

خطیب جمعه قزوین افزود : رییس جمهور آینده ایران باید کسی باشد که آمریکا، انگلیس، اسرائیل و منافقان علاقه‌ای به او نداشته باشند و در رسانه‌های خود از او تبلیغ نکنند و اگر شخصی این گونه بود یقیناً به کار ملت ایران نمی‌آید.

وی به شیوه‌های امریکا برای تأثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری ایران اشاره و تأکید کرد: امریکایی‌ها از سه شیوه استفاده می‌کنند تا شخص مورد نظر خود را به عنوان رییس جمهور آینده ایران انتخاب کنند.

 نماینده ولی فقیه در استان افزود: یکی از این شیوه‌ها «تطمیع» است ، امریکایی‌ها می‌خواهند با این شیوه در مردم طمع ایجاد کنند تا به شخص مورد نظر آن‌ها رأی دهند اما سابقه بد امریکایی‌ها به مردم هوشیار و بیدار ایران اسلامی ثابت کرده است که آن‌ها هیچ‌گاه به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند.

 حجت الاسلام و المسلمین عابدینی  استفاده از «تزویر» را شیوه دیگر امریکایی‌ها برای روی کار آوردن شخص مورد نظر خود دانست و اضافه کرد: امریکایی‌ها از تزویر استفاده می‌کنند تا مردم از آرمان‌های خود دست بردارند و در نهایت رییس جمهوری را انتخاب کنند.

امام جمعه قزوین گفت : امریکایی‌ها از «تهدید» هم به عنوان یک گزینه مهم برای ایجاد رعب و وحشت در مردم استفاده می‌کنند تا به کاندیدای مورد علاقه آن‌ها رأی بدهند اما ملت ما نشان داده‌اند که هیچ‌گاه از تهدید امریکایی‌ها هراسی ندارند  و محکم در مقابل زیاده خواهی‌های آن‌ها می‌ایستند.

امام جمعه قزوین همچنین با اشاره به اعلام تأیید صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری،گفت : همه موظف به تبعیت از قانون و پذیرش نظر شورای نگهبان هستیم و باید در مقابل قانون تسلیم باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود : برخی از کسانی که در لیست تأیید صلاحیت‌ها نبودند انسان‌های شایسته‌ای هستند اما با روشن‌بینی، آگاهی و بصیرتی که داشتند به شورای نگهبان نامه نوشتند که ما برای رضای خدا آمدیم اما مصلحت نظام این بود که در عرصه حضور نداشته باشیم و ما نیز تسلیم قانون هستیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.