عطوان: برخی دولت های عربی از تجاوز اسرائیل به سوریه خشنود شدند

سردبیر روزنامه رای الیوم نوشت برخی دولت های عربی ازتجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه خوشنود شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ 'عبدالباری عطوان'سردبیر روزنامه رای الیوم نوشت: هیچ کشور عربی تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم نکرد و مبالغه نیست اگر بگوییم برخی از آنها این تجاوز را جشن گرفتند.

عطوان در سرمقاله رای الیوم اضافه کرد: برخی از کشورهای عربی آرزو کردند که ای کاش این تجاوز تلفات و خسارت های بیشتری داشت.

وی افزود: رژیم صهیونیستی برای بسیاری از کشورهای عربی به ویژه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس دشمن به شمار نمی رود بلکه برای آنها هم پیمانی است که می توانند به آن اتکا کنند.

عطوان بیان کرد: از واشنگتن خبر می رسد که دونالد ترامپ در راستای تشکیل 'ناتوی عربی-سنی' به منظور مقابله با ایران به زودی به تل آویو، رام الله، امان و ریاض سفر می کند.
سردبیر رای الیوم اظهار داشت: رژیم صهیونیستی عضو اصلی و زیربنایی این ائتلاف عربی را تشکیل می دهد.

عطوان افزود: تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به سوریه مدال افتخاری برای سوریه، ارتش و ملت مقاوم آن است زیرا آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن این امت و عامل همه توطئه ها هستند.

وی اضافه کرد: مامیان دو گزینه ایستادن در اردوگاه رژیم صهیونیستی یا سوریه، اردوگاه و سنگر سوریه را انتخاب می کنیم و چیزی است که ما در مکتب عزت و کرامت اسلامی آموخته ایم.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار