وزیر ورزش و جوانان با حضور در منزل محمد بزم آور یکی از تکنیکی ترین کشتی گیران ایران از این پیشکسوت کشتی عیادت کرد.

عیادت وزیر ورزش از آقای تکنیک کشتیبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر روز گذشته به دیدار محمد بزم آور، پیشکسوت کشتی و دارنده مدال برنز جهان رفت.

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار گفت: سلامتی همه پیشکسوتان و اینکه بالای سر خانواده و ورزش این کشور باشند برای ما بسیار مهم است. 

سلطانی‎فر ادامه داد: امیدوارم بتوانیم بیش از پیش به پیشکسوتان ورزش کشور رسیدگی کنیم، پیشکسوتان قهرمانانی هستند که سالها عمر خود را در راه ورزش صرف کرده‌اند و باعث خوشحالی و افتخار مردم شده اند. باید کاری کنیم که پیشکسوتان در دوران کهولت سن دچار مشکلات و گرفتاری نشوند. خدا را شکر می‌کنم که شما تن سلامت دارید و بالای سر خانواده خود هستید. 

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار ضمن یادآوری خاطرات گذشته و روزهای اوج این پیشکسوت به کار خوب فدراسیون کشتی در احترام گذاشتن به پیشکسوتان و استفاده از آنها در برنامه های مختلف اشاره کرد و در پایان گفت: برای کمک به پیشکسوتان و حل مشکلات زندگی آنها تمام تلاش خود را انجام می دهیم.

در پایان این دیدار وزیر ورزش و جوانان لوح یادبود و هدیه ای به پاس زحمات و تلاش های محمد بزم آور در عرصه ورزش کشور به وی اهدا کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار