رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف نظر در کشور نباید موجب اختلاف بین گروه های مختلف تبدیل شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در یادواره سرداران و 1 هزار شهید شهرستان‌ های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین و شش شهید مدافع حرم این شهرستان‌ها اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای کار بسیار پسندیده‌ای است که در کشور ما رواج پیدا کرده، چون شهدا جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند دارند و شهیدی که هستی اش را برای دفاع از کشور می‌گذارد نزد خالق هم بسیار محبوب است.

 
وی ادامه داد: ما همواره وامدار خانواده های معظم شهدا هستیم و باید قدردان آنان باشیم.  
 
علی لاریجانی تصریح کرد: عزت و اقتدار کشور مرهون جان فشانی شهدا و صبر و ایستادگی خانواده‌های آنان است و باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهدا با استقامت، پایداری و از خودگذشتگی باعث سربلندی کشور شدند و امروز کشوری داریم که به شرق و غرب متکی نیست.
 
رئیس قوه مقننه ادامه داد: شهدا به عمود خیمه نظام یعنی ولایت فقیه معتقد بودند و برای بقای کشور ولایت فقیه را رکن اساسی می‌دانستند.
 
وی گفت: دشمن همواره تلاش کرده با ترفندهای مختلف مردم را از اصل ولایت فقیه دور کند، ولی موفق نبوده است.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط امروز کشور از نظر منطقه‌ای و بین المللی بسیار حساس است و اغلب کشورهای منطقه دچار مشکل هستند اضافه کرد: کشور ما از امنیت پایدار برخوردار است و این مرهون رهبری‌های رهبر معظم انقلاب، هوشیاری نیروهای امنیتی کشور  و در صحنه بودن ملت ایران است.
 
علی لاریجانی گفت: با توجه به تحولات بین المللی باید اختلافات را در کشور کنار گذاشت و با اتحاد مسیری را که انقلاب در پیش گرفته به سرانجام رساند.
 
رئیس قوه مقننه بیان کرد: اختلاف نظر در کشور وجود دارد، ولی نباید به اختلاف بین گروه‌های مختلف تبدیل شود.
 
علی لاریجانی با اشاره به درپیش بودن انتخابات در کشور گفت: انتخابات موجب صلابت و اتقدار کشور در عرصه جهانی می‌شود و باید برای برگزاری باشکوه انتخابات و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کرد.
 
وی گفت: با حضور حداکثری مردم در انتخابات یک گام دیگر برای سربلندی کشور برداشته می‌شود و قدرت بازدارندگی کشور ارتقا می‌یابد.  
 
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتخابات آوردگاهی برای به عقب راندن دشمن است و برای مایوس شدن دشمن باید اصل اخلاق مداری در انتخابات رعایت شود.
 
علی لاریجانی افزود: سوء مدیریت در استفاده از منابع طبیعی و انسانی کشور موجب شده است نتوانیم از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات استفاده کنیم.
 
وی گفت: در بعد اقتصادی مشکلات پیچیده‌ای داریم و اگر می‌خواهیم در کشور رونق ایجاد شود باید با کارآفرینی و حمایت از تولید ملی به اشتغال پایدار رسید.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انجام کارهای سطحی مشکلات را بیشتر می‌کند و مجلس برای حل مسائل و مشکلات و رونق در تولید و کسب و کار مصوباتی در نظر گرفته است.
 
وی با اشاره به رونق کسب و کار در روستا‌ها تصریح کرد: راه اندازی کارگاه‌های تولیدی و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستا‌ها موجب ایجاد اشتغال و عمران و آبادانی روستا‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار