داور آماده می شد که بازی الفتح عربستان با استقلال خوزستان را یک بر صفر به سود الفتح به پایان ببرد که روی پرتاب ات دانیال ماهینی – سلمان بحرانی یک برگردان زیبا زد و درست توپ به جایی رفت که باید می رفت.

شاید این گل مسیر زندگی ام را تغییر دهدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سلمان بحرانی – هافبک دفاعی استقلال خوزستان  است که اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کند.

بحرانی در مورد گل زیبایش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خب در لیگ قهرمانان آسیا اولین گلی بود که به ثمر می رساندم. اما از این دست گل ها قبلا هم به ثمر رساندم. بیشتر در بازی ها ساحلی. بی تعارف بگویم برنامه ریزی نکرده بودم که بعد از ورود به زمین گل برگردان بزنم. وقتی دانیال ماهینی ات را پرتاب کرد خدا خدا می کردم توپ به سمت من بیاید و من با یک ضربه بغل پا کار را تمام کنم. اما دیدم توپ ارتفاع دارد. یک لحظه به خودم گفتم الان وقت برگردان است و به هوا بلند شدم و توپ هم به گل تبدیل شد. چیزی نبود جزء لطف خداوند. تصمیم گیری درست در لحظه. فکر می کنم این گل به  خاطر دل صاف بچه های استقلال خوزستان بود.

وی افزود: خب من اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کنم. همین جا باید از اعتماد آقای پورموسوی تشکر کنم. فصل گذشته هم در سن 26 سالگی اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه کردم. شاید خیلی دیر به چشم آمدم اما آرزوهای بزرگی در سر دارم و شاید این گل بهانه ای شود به آنچه که می خواهم برسم. البته همین گل حاصل تلاش همه بچه ها بود و این گل را به آنها و مردم خوب خوزستان تقدیم می کنم. بعد از بازی خیلی ها به من تبریک گفتند و اعتقاد داشتند گل من یکی از گل های زیبای لیگ قهرمانان آسیا می شود و شاید لقب بهترین گل ماه را به خود اختصاص دهد. بابت این اتفاق خوب خدا رو شکر می کنم و از این به بعد تلاشم را بیشتر می کند.

فوتبالیست بوشهر در پاسخ به این که اهل بازی نمایش است یا خبر، تاکید کرد: من اهل بازی نمایشی نیستم. دوست دارم در قالب تاکتیک تیمی فوتبال کنم. شاید تا سال های سال دیگر موقعیت برگردان پیش نیاید و شاید در بازی بعدی پیش بیاید. باید در شرایط تصمیم بگیرم.

سلمان بحرانی در پایان گفت: خوشحالم از این بابت و صعود پارس جنوبی جم را به مردم خوب جم تبریک می گویم. استان بوشهر معدن استعدادی های خوب و ناب است. اگر توجهی که به پارس جنوبی شده به تیم های شاهین و ایرانجوان هم بشود این دو تیم خوب هم می توانند به رده های بالاتر صعود کنند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.