استاندار مازندران گفت: مردم در انتخابات بسیار هوشمندانه عمل می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فلاح جلودار امروز در جلسه شورای اداری افزود: انتخابات بسیار مهمی در پیش داریم و ستاد انتخابات استان از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات برخوردار است.

وی گفت: مازندران از استان های مشارکت پذیر است و فکر می کنم مازندران همچنان بیشترین مشارکت را در انتخابات داشته باشد.

فلاح با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان افزود: نرخ بیکاری استان 11.6 درصد است و این رقم در سال گذشته بیش از 12درصد بود و مشکل ما در اشتغال دانش آموختگان است.

استاندار مازندران با اشاره به نقش مهم این استان در امنیت غذایی کشور، گفت: کشاورزی از مسایل مهم استان است براین اساس اصلاح و تجهیز و نوسازی اراضی زراعی به 6هزار هکتار در دولت یازدهم افزایش یافته است. ودر سه سال گذشته 10 درص افزایش تولید در حوزه کشاورزی را شاهد هستیم.

فلاح جلودار افزود: تغییر کاربری غیرقانونی در بسیاری اراضی استان اتفاق افتاده و احکام قضایی هم اجرایی نشده بود. اما در دولت یازدهم تغییر کاربری غیرقانونی متوقف شده و احکام قضایی اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 7هزار میلیارد تومان پروژه دردولت یازدهم، در مازندران افتتاح شد، گفت: مازندران حدود 3هزار واحد صنعتی متوسط دارد که بیش از 800 واحد صنایع جدید با اعتبار 2300 میلیارد تومان در استان به بهره برداری رسیده است.

استاندار مازندران افزود: بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری زیرساختی در استان انجام شده است و1600 روستای مازندران به اینترنت پرسرعت متصل شد و در سال های آتی با بهره گیری از حوزه آی تی می توانیم بخشی از مشکلات اشتغال دانش آموختگان را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه 45 درصد جمعیت مازندران در روستا زندگی می کنند، گفت: شاید تعداد محدودی از روستاهای کوهستانی از نعمت گاز برخوردار نباشند که تا اواسط سال آینده این روستاها نیز از نعمت گاز برخوردار می شوند.

فلاح گفت: در سال گذشته ۴٢ میلیون نفرشب در مازندران اقامت داشتیم و نوروز امسال هم ١٢ میلیون نفر شب گردشگر در استان اقامت کرد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.