تداوم اجرای سياست های اقتصاد مقاومتی بايد دغدغه همه مديران باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح استاندار مازندران گفت: اهتمام مجدانه در راستای تداوم اجرای سياست های اقتصادی مقاومتی و تحقق عملی منويات و فرامين مقام معظم رهبری در راستای شكوفايی اقتصادی و حل مشكلات توليد و اشتغال بايد دغدغه همه مديران باشد.

وی با تاكيد بر اين كه در سال اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال بايد از همه ظرفيت ها در جهت حل مشكلات اقتصادی مردم و بالندگی اقتصاد استان بهره گرفت، افزود: راهبرد نجات بخش اقتصاد كشور، تاكيدات رهبری معظم انقلاب در اين راستاست.

استاندار مازندران با اشاره به اين كه بر اساس فرمايشات مقام معظم رهبری، تنها قوه مجريه مسئول اجرای سياست های اقتصاد مقاومتی نيست و همه اركان نظام بايد در تحقق منويات معظم له اهتمام نمايند، افزود: همه نهادها بايد برنامه هايشان را در اين راستا در سال جديد ارائه نمايند و در خصوص فعاليت های اقتصاد مقاومتی در سال 95 پايش علمی صورت گيرد.

مقام عالی دولت در استان، با اشاره به فعاليت پنجره واحد سرمايه گذاری در بخش های صنعت، معدن، تجارت، جهاد كشاورزی و ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری در استان طی سال گذشته، گفت: مقررات ملی پنجره واحد سرمايه گذاری بايد با توجه به شرايط و اقتضائات استان، بومی سازی شود.

استاندار ضمن قدردانی از تلاش های صدا و سيما بعنوان مسئول كميته گفتمان سازی ستاد اقتصاد مقاومتی، به كسب رتبه نخست راديوی مازندران در ارزيابی كيفی برنامه های نوروزی در كشور اشاره کرد و با اهدا سپاس به مدير كل صدا و سيمای مازندران، از همكاری های اين مركز قدردانی كرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار