نخستین همایش قرآنی اعضای نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در نیمه ماه رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی جمال مدیرکل کانون استان از برگزاری نخستین همایش قرآنی اعضای نوجوان با عنوان «صوت ملکوت» در ماه رمضان خبر داد و گفت: این همایش در راستای طرح «قرآن، نام دیگر عشق است» که در سال جاری اجرایی می‌شود برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: اعضای نوجوان برای شرکت در این همایش باید فیلم کوتاهی حداکثر در پنج‌دقیقه‌ از قرائت قرآن خود در قالب سی‌دی تهیه کرده و تا تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه به اداره‌کل کانون استان ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، هدف از برگزاری این همایش را، اجرای منویات مقام معظم رهبری و آشنایی نوجوانان با مفاهیم و ارزش‌های قرآنی، ایجاد انگیزه و رغبت در نوجوانان و سوق‌دادن آنها به‌سوی ارزش‌های قرآنی، شناخت و پرورش استعداد اعضای کانونی در حوزه‌ی قرآن، عترت و نماز و معرفی آنها به مجامع دینی و قرآنی، پرورش حس مذهبی و تقویت مکارم اخلاقی از طریق انس با قرآن، بصیرت‌افزایی دینی اعضا با محوریت معارف قرآنی، تقویت رفتارسازی دینی با تأسی از دستورات غنی قرآن کریم و سیره ائمه معصومین(علیهم‌السلام) در زندگی روزمره عنوان کرد.

جمال گفت : زمان اجرای همایش 20 خرداد برابر با پانزدهم ماه مبارک رمضان سال‌روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) در نظر گرفته شده است.

وی در پایان تصریح کرد: تمامی نوجوانان سراسر استان سمنان درصورت تمایل به شرکت در این همایش می‌توانند به مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری مراجعه و نام‌نویسی کنند.
انتهای پیام / ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار