كلاس ضد دوپينگ در جريان رقابت های قهرمانی آسيا با تدریس پاتريک شاماش برگزار شد.

ايرانی ها سرآمد مقابله با دوپينگبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ عصر امروز(چهارشنبه6 اردیبهشت) هتل عشق آباد ميزبان كلاس مبارزه با دوپينگ بود و پاتريک شاماش رييس كميسيون مبارزه با دوپينگ فدراسيون جهانی به عنوان مدرس در اين جلسه حضور داشت.
*در اين نشست مسئولان وزنه برداری ايران، كادرفنی تيم ملی و مسئولان و مربيان كشورهای آسيايی حاضر در رقابت های قهرمانی آسيا حضور داشتند.
*شاماش در اين نشست موضوع های جديد فدراسيون جهانی در مقابله با دوپينگ را مطرح كرد و قوانين جديد را توضيح داد. همچنين ليست داروهای ممنوعه كه به تازگی معرفی شده نيز اعلام شد.
*دكتر باقری نايب رييس فدراسيون وزنه برداری، سجاد انوشيروانی سرمربی تيم ملی، نواب نصيرشلال مشاور سرمربی تیم ملی و وحید ربيعی مربی تيم ملی و برخی ديگر از مسئولان ايرانی حضور داشتند.
*نكته جالب توجه در اين نشست نكاتی بود كه مسئولان و مربيان ايرانی در راه مقابله با دوپينگ به آن اشاره می كردند. سوال های مختلف مربيان و كادرهاي فنی در راستای كنترل بهتر دوپينگ نشان می داد كه ايران مبارزه با اين معضل را در اولويت برنامه های خود قرار داده است و از بين بردن دوپينگ دغدغه اصلی وزنه برداری ايران است.
** در جريان اين كلاس ارايه شدن مطالبی قديمی بود كه مربيان ايرانی به آن اشاره می كردند و اشراف خود به اين مسئله را نشان می دادند.
*شايان ذكر است كه تيم ملی وزنه برداری ايران تا ساعتی ديگر در سالن تمرين مسابقات حضور پيدا می كند و تمريناتش را ادامه می دهد و جابر بهروزی نيز اولين پولادمردی است كه عصر امروز روی تخته می رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار