برترین های مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور در بخش ریکرو مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، برترین های مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور در بخش ریکرو مشخص شدند.

در رقابت های ریکرو مردان 57 کماندار در مسافت 70 متری در ورزشگاه شهدای ساری ، مهرداد نادری از تیم چهارمحال وبختیاری با ثبت بهترین عملکرد عنوان نخست این بخش را کسب کرد و مهدی عزیزی از قم و امید گیلانی از یزد به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رقابت های ریکرو بانوان هم 30 کماندار مسابقه دادند که سمانه رمضان پور از تیم یزد قهرمان شد و پریسا روحانیان از تهران و فاطمه بهرامن از گلستان در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

امروز در روز دوم و پایانی این مسابقات ، کمانداران در بخش کامپوند در مسافت 50 متر ورزشگاه شهدای ساری رقابت می کنند.

رقابت ‌های مرحله اول رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان خارج از سالن که به مدت دو روز به میزبانی شهرستان ساری برگزار می‌شود با استقبال مناسب کماندارانی از ۲۱ استان کشور همراه بوده است که روز نخست رقابت‌های رشته ریکرو و روز دوم مسابقات بخش کامپوند برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه این مسابقات و همچنین افتتاحیه نخستین دوره مسابقات ساحلی تیراندازی باکمان کشور امشب با حضور رییس فدراسیون تیراندازی باکمان برگزار خواهد شد.

نخستین دوره مسابقات ساحلی تیراندازی باکمان قهرمانی کشور با نام نویسی و اعلام آمادگی 60 کماندار از استان های کشور، هفتم اردیبهشت به میزبانی مازندران در ساحل شهرستان ساری برگزار می شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.