کرمانشاه؛

تخصیص اعتبارا ت عمرانی برای مقاوم سازی منازل

یک میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال از میزان اعتبارات عمرانی پرداختی به مددجویان سنقری در سال ۹۵ برای خرید و احداث هشت منزل مسکونی تخصیص داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کمیته امداد به منظور خرید، احداث، تعمیرات، بهسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی به خانوارهای مددجو واجد شرایط تسهیلات عمرانی بلاعوض پرداخت می کند.

صفدر امجدیان، مدیر کمیته امداد شهرستان سنقر با بیان اینکه در سال ۹۵ بیش از چهار میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال اعتبار به خرید، احداث و تعمیرات مسکن برای خانوارهای مددجو سنقری تخصیص داده شده است، گفت:تسهیلات عمرانی اعطایی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از منابع امدادی، کمک های مردمی و صدقات تامین می شود.

امجدیان با تاکید بر اینکه سال گذشته ۵۳۲ خانوار مددجوی سنقری از خدمات عمرانی این نهاد بهره مند شده اند، افزود: یک میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال از میزان اعتبارات عمرانی پرداختی به مددجویان سنقری در سال ۹۵ برای خرید و احداث هشت منزل مسکونی تخصیص داده شده است.

وی یادآور شد: همچنین ۲۰ منزل مسکونی خانوار سنقری ساکن در روستاهای این شهرستان با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریالی مقاوم و بهسازی شده اند.

به گفته امجدیان همچنین در سال ۹۵ نزدیک به یک میلیارد ریال اعتبار به تعمیرات کلی و جزیی منازل مسکونی در شهرستان سنقر اختصاص داده شده است؛۲۲۵ میلیون ریال نیز طی سال گذشته به تکمیل منازل مددجویی در حال احداث تخصیص داده شده است.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.