رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاوه گفت: : یکی از وظایف عمده کمیسیون نظارت تسهیل در امور اصناف و ایجاد بستر مناسب برای توسعه واحدهای صنفی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاوه گفت: : یکی از وظایف عمده کمیسیون نظارت تسهیل در امور اصناف و ایجاد بستر مناسب برای توسعه واحدهای صنفی است، بنابراین ضمن رعایت موازین قاون نظام صنفی، باید به دنبال اشتغال در حوزه اصناف باشیم.

دولتخواه با اشاره به نام گذاری سال جدید تحت عنوان اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال، بر ایجاد بنگاه های کوچک در سطح شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: همکاری و تعامل اعضای کمیسیون نظارت در انجام مصوبات باعث می شود ضمن اجرای دقیق قوانین نظام صنفی شاهد هم افزایی و تلاش در زمینه رفع معضل بیکاری در شهرستان باشیم .

اولین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف با حضور شاهرخ دولتخواه رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاوه، نماینده فرمانداری، روسای ادارات تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، امور مالیاتی، اماکن، نیروی مقاومت بسیج، نماینده شورای شهرستان و رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در محل این اداره برگزار شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاوه در این جلسه گزارشی از فعالیت های یکساله این اداره در زمینه نحوه قیمت گذ اری کالا و خدمات تعداد پرو انه های صنفی، تعداد بازرسی های انجام شده و ... ارائه نمود .

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.