رییس ستاد انتخابات حسن روحانی در استان اصفهان گفت: ستاد انتخابات حسن روحانی در استان اصفهان از روز جمعه 8 اردیبهشت ماه رسماً افتتاح خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی نکویی با اشاره به وضعیت فعالیت ستاد حسن روحانی در استان اصفهان اظهار کرد: ستاد انتخابات حسن روحانی در استان اصفهان هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده است.

وی افزود: محل‌هایی برای تشکیل قرارگاه‌ها و ستادهای انتخاباتی حسن روحانی در استان اصفهان در نظر گرفته شده اما در حال حاضر راجع به تعداد آن هنوز اطلاعات دقیقی وجود ندارد.

رییس ستاد انتخابات حسن روحانی در استان اصفهان گفت: ستاد انتخابات حسن روحانی در استان اصفهان از روز جمعه 8 اردیبهشت ماه رسماً افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارکان ستاد، مسؤولیت ستادهای شهرستان‌های مختلف استان اصفهان و کمیته‌های مختلف از جمله کمیته جوانان و کمیته بانوان مشخص شده است، عنوان داشت: هریک از کمیته‌ها وظایف مختلفی برعهده دارند که از روز جمعه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد

نکویی ادامه داد: روند فعالیت ستاد حسن روحانی در استان اصفهان از لحاظ تشکیلات داخلی حدود 90 درصد پیشرفت داشته و انتخاب محل‌ ستادها سرعت گرفته است که تا 2 روز آینده 10 درصد کار باقیمانده نیز به صورت کامل اجر خواهد شد.

وی تصریح کرد: مقدمات تبلیغات ستاد انتخابات حسن روحانی فراهم شده و از روزی که دستورالعمل آغاز تبلیغات ستاد به صورت کشوری اعلام شود، استان اصفهان نیز اقدامات تبلیغات را آغاز می‌کند.

رییس ستاد انتخابات حسن روحانی در استان اصفهان با تأکید بر اینکه البته ستاد بانوان و کمیته جوانان این ستاد به صورت جداگانه فعالیت می‌کنند، اذعان داشت: احسان طاهری به عنوان مسؤول کمیته جوانان و زهره معظمی به عنوان مسؤول ستاد بانوان برای ستاد انتخابات حسن روحانی در استان اصفهان فعالیت خواهند کرد.

گفتنی است ریاست ستاد مرکزی انتخابات حسن روحانی برعهده محمد شریعتمداری است که محمدعلی نجفی نیز مسؤولیت تشکیلات، تنظیم برنامه‌ها و سیاست‌های این ستاد را عهده‌دار است؛ همچنین مرتضی بانک به عنوان رئیس ستاد شهرستان‌های روحانی فعالیت دارد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
کار خوبی کرد