مسؤول دارالقرآن کریم زواره گفت: در زواره ۱۴ شعبه دارالقرآن وجود دارد که باید ارتقا پیدا کند و از مربی‌های مجرب استفاده شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالله عسگری امام جمعه زواره  امروز در همایش سالانه دارالقرآن کریم زواره با اشاره به سخنان حضرت علی (ع) گفت قرآن سفره الهی هست و از این سفره الهی هر کس به اندازه توانش می‌تواند استفاده کند.

عسگری افزود: باید در مجالس و زندگی نقش قرآن پررنگ‌تر و خروجی مؤسسات قرآنی در پایان هر سال مشخص باشد؛ هزینه‌هایی که در امور قرآنی صرف می‌شود در طول سال به زندگی برکت و افزایش طول عمر می‌دهد.

در ادامه این مراسم، روحانی مسؤول دارالقرآن کریم زواره تصریح کرد: در طول یکسال گذشته کارهای مختلفی در جهت تجهیز ساختمان دارالقرآن زواره انجام گرفت و جداسازی واحد برادران و خواهران و همچنین مجوز ساخت واحد تجاری این مکان از جمله این کارها بوده است.

وی با تاکید بر این که از سنین پایین باید بچه‌ها را به سوی قرآن سوق داد و این واحد آمادگی در این جهت دارد، عنوان کرد: در زواره ۱۴ شعبه دارالقرآن وجود دارد که باید ارتقا پیدا کند و از مربی‌های مجرب استفاده شود.

گفتنی است در ابتدای این جلسه که همزمان عید مبعث پیامبر اکرم (ص) برگزار می‌شد یکی از قاریان مطرح کشوری به همراه فرزندش به اجرای تواشیح پرداختند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار