رئیس شبکه بهداشت و درمان بردسیر گفت: بیش از 110 میلیارد ریال یارانه در سال 95 به بخش بهداشت و درمان بردسیر پرداخت شد.

پرداخت 110 میلیارد ریال یارانه به بخش بهداشت و درمان بردسیر  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حبیب برهانی  رئیس شبکه بهداشت و درمان بردسیر گفت: بیش از 110 میلیارد ریال یارانه ویزیت، دارو، زایمان طبیعی و خدمات تخصصی در سال 95 توسط دولت به بخش بهداشت و درمان این شهرستان بردسیر پرداخت شد.

برهانی افزود: همچنین سال گذشته با تدابیر دولت بیش از یکصد میلیارد ریال برای توسعه فیزیکی و ارتقای تجهیزات بهداشت و درمان شهرستان بردسیر اختصاص یافته است. 

وی از طرح تحول نظام سلامت به عنوان خدمتی ماندگار از دولت تدبیر و امید که منجر به خرسندی و رضایت مردم شده است نام برد و گفت: در 6 ماه دوم سال گذشته 15 پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار 40 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بردسیر از کسب رتبه اول شورای سلامت روان، زایمان طبیعی، و رتبه برتر بهداشت دهان و درمان در کشور و رتبه اول بهداشت مدارس استان در سال 95 خبر داد.

وی بیان کرد: به همت دولت تدبیر و امید ساختمان مرکز بهداشت لاله زار با اعتبار 850 میلیون تومان و نیز بلوک زایمان و بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان قائم با اعتبار 800 میلیون تومان در سال 95 به بهره برداری رسید.

برهانی از خرید یک دستگاه آمبولانس پیشرفته و مجهز به سیستم های نوین با اعتبار 650میلیون تومان در پایان سال 95 خبر داد و گفت: سال گذشته برای تمامی افراد و شهروندان پرونده الکترونیک تحت سیستم مدیریت سیب با اعتبار 370 میلیون تومان تشکیل شده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار