جمعی از کارگران کارخانه کاشی سهیل میبد در اعتراض به عقب افتادن حقوق و مزایایشان و تحقق نیافتن وعده ها مقابل فرمانداری میبد تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ کارگران معترض که معوقات حقوقی خود را مطالبه داشتند، خواستار احقاق حق و همچنین پیگیری مطالبه خود از مسئولین شدند.

برخی از کارگران بیان کردند: یکی از طلبکاران کارخانه کاشی های را مصادره نموده و مدیران شرکت این موضوع را سبب عدم پرداخت معوقات حقوقی کارگران بیان داشته اند.

کارگران کاشی سهیل از عدم حمایت مسئولین و بطور ویژه خانه کارگر استان از کارگران اعتراض داشته و اظهار داشتند: متاسفانه در مشکلات اقتصادی موجود در کشور کارگران قربانی اصلی این وضعیت بوده و بیشترین آسیب را می بینند.

کارگران نگران وضعیت معشیت و آینده شغلی شان بوده و عمده آنها ابراز داشتند که شرمنده خانواده و فرزندان خود هستند.

علی رغم اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی باعث رنجش فراوان کارگران بود و دغدغه شغل خود را داشتند ولی برخی از آنها بخاطر هراس از اخراج یا عدم تمدید قرار داد حاضر به بازگو کردن درد دل های خود با خبرنگار میبد خبر نبودند.

متاسفانه در پاره ای از این تجمعات کارفرمایان برای رسیدن به اهداف و بر طرف نمودن مشکلات خود استفاده ابزاری از کارگران نموده و آنها را سپر بلای خود می کنند.

 این تجمع اعتراضی در پی عملی نشدن وعده ها و قولهایی که به کارگران این کارخانه داده شده بود در جلوی فرمانداری اتفاق افتاد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.