مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امروز کلیه جوانان و نوجوانان نیاز دارند تا به اهداف بلند خود برسند اما این موضوع در صورتی با حقیقت پیوند می‌خورد که سلامت باشند به همین دلیل امر سلامت بسیار مهم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسن قائدی‌ها  امروز در جشنواره سفیران سلامت اظهار کرد: آموزش و پرورش در راستای اجرای وظایف اصلی خود از جمله سند تحول بنیادین و اجرای ساحت‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی را برگزار کرد.

وی با اشاره به اینکه بهداشت روحی و روانی یعنی احساس مسؤولیت در قبال یکدیگر، افزود: سلامت روحی و روانی اتفاق نمی‌افتد، مرگ اینکه برای هم کیش خود آرزوی سلامت و شادابی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید تفاهم‌نامه‌هایی بین آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌ها برای همکاری در سایر برنامه‌ها منعقد شد و در حال حاضر، روز به روز روابط آموزش و پرورش با دیگر ارگان‌ها بهتر می‌شود.

وی با بیان اینکه احساس سلامت یعنی احساس تعهد در مقابل منابع طبیعی، تأکید کرد: امروز کلیه جوانان و نوجوانان نیاز دارند تا به اهداف بلند خود برسند اما این موضوع در صورتی به حقیقت پیوند می‌خورد که سلامت باشد به همین دلیل امر سلامت بسیار مهم است.

گفتنی است در این مراسم سفیران سلامت و دانش‌آموزان برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان خود سوگندنامه یاد کردند. هم چنین در این مراسم از کلیه برگزیدگان جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار