مدیرکل کانون پرورشی کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه بر لزوم استفاده از فضای مجازی برای تولید محتوای فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل کانون پرورشی کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه بر لزوم استفاده از فضای مجازی برای تولید محتوای فرهنگی تاکید کرد و گفت: باید با برنامه ریزی مناسب به اندازه توان و امکاناتی که داریم، سهممان را از فضای مجازی بگیریم.

رضا موزونی ، با اشاره به «پیشرو» بودن کانون در بسیاری مسائل روز، افزود: کانون پرورش فکری با استفاده از مقوله خلاقیت توفیق بسیاری چه در سال‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی و چه در سال های اخیر داشته است.

موزونی گفت: خوبی کانون و فعالیت های آن این است که هیچ وقت کودکان را رها نمی کند و فعالیت های انجام شده در مراکز کانون به صورت مستمر و آهسته و پیوسته انجام می شود.

مدیرکل کانون پرورشی کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به رشد چشمگیر شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی افزود: بحث امروز دنیا بحث فضاهای مجازی است که در اختیار همه است و این می‌تواند فرصت خوبی برای انتقال مفاهیم به ویژه به نسل جوان باشد.

موزونی تاکید کرد: فضاهای مجازی در صورت استفاده نامناسب می‌توانند آسیب هایی را هم به دنبال داشته باشند و این مسئله لزوم برنامه‌ریزی نهادهای فرهنگی در راستای استفاده کارآمد از این فضاها را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.