رییس خانه احزاب گفت: قرار است که شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری در همایش فصلی خانه احزاب حضور یابند که با هماهنگی وزارت کشور این مسئله در جلسه شورای مرکزی مطرح می شود.

قدرت علی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قرار بود که هفت اردیبهشت همایش فصلی خانه احزاب با  محوریت انتخابات برگزار شود که برنامه ریزی هایی نیز در این زمینه  صورت گرفت و دعوتنامه ها صادر شد و سخنرانان نیز قرار بود که از مسئولین دولتی باشند.
 
وی افزود: به دلیل ثبت نام بنده و 7 نفر از دبیران کل احزاب در انتخابات ریاست جمهوری برای جلوگیری از شبهاتی تحت عنوان تبلیغات از تریبون خانه احزاب، طبق نظر نهایی هیات رییسه قرار بر آن شد که همایش بعد از احراز صلاحیت ها برگزار شود.

حشمتیان تصریح کرد:قرار  است که شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری در همایش فصلی خانه احزاب حضور یابند که با هماهنگی وزارت کشور این مسئله در جلسه شورای مرکزی مطرح می شود و پس از رای گیری تاریخ بعدی همایش به اطلاع رسانه ها خواهد رسید. 

رییس خانه احزاب خاطر شان کرد: قرار است که شش کاندیدایی که صلاحیت آنان احراز گردیده است در همایش خانه احزاب حضور یابند و چنان چه کاندیداها به دلیل مسافرت های تبلیغاتی در تهران نبودند رؤسای انتخاباتی آنان در این همایش حضور می یابند .

حشمتیان افزود: وزیر کشور، رییس ستاد انتخابات در این همایش فصلی  سخنرانی خواهند کرد و 15نفر از دبیران کل احزاب پنج نفر اصولگرا و پنج نفر اصلاح طلب به علاوه پنج نفر از دبیران احزاب اعتدال گرا نیز در این همایش حضور خواهند داشت. این همایش در سالن همایش های وزارت کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار