مدیرکل آموزش و پرورش گفت: روش‌های جدید علمی را برای توسعه پژوهش سرا‌ها و بروز استعداد دانش آموزان موردتوجه قرار دادیم.

توجه به روش‌های جدید علمی برای توسعه پژوهش سرا‌ها
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا کمریی مدیرکل آموزش و پرورش تهران در نخستین جشنواره دستاوردهای دانش آموزان پژوهش سرا‌های کشور با بیان اینکه با نگاهی جدید در حوزه‌های فناوری‌های نوین به توسعه پژوهش سرا‌ها می‌پردازیم، اظهار داشت: دانش آموزان با چنین اقداماتی به ظهور و بروز استعدادهایشان می‌رسند.

وی ادامه داد: امیدواریم امروز نقطه عطفی برای پژوهش سرا‌ها کشور و اقدامات پژوهی دانش آموزان محسوب شود و چنین برنامه هایی تداوم داشته باشد.
 
مدیر کل آموزش و پروش تهران تصریح کرد: زمینه جدیدی از همکاری‌ها با توجه به اهمیت ارتباط آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها ایجاد شده و بر این اساس کیفیت بخشی را به عنوان اصل در فعالیت‌هایمان قرار دادیم.
 
کمریی اظهار کرد: آموزش و پرورش کیفی را مستقر کردیم و توجه به پژوهش سرا‌ها از جمله اقداماتی است که برای بروز استعدادهای دانش آموزان مورد توجه قرار گرفته است.
 
وی افزود: برای بروز خلاقیت‌ها و استعداد این پژوهش سرا‌ها فرصت ارزشمندی است و باید برای تقویت هر چه بیشتر این مراکز بکوشیم.
 
کمریی با بیان اینکه در جذب دانش آموزان برای بروز استعدادهای آن‌ها مورد توجه است، یادآور شد: این موارد نقاط مثبتی در امر آموزش کشور محسوب می‌شود.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار