رمانده کل سپاه پاسداران ‌گفت: با توجه به ظرفیت شرکت صدرای بوشهر در ساخت سازه‌های دریایی، این شرکت به قطب صنعتی کشور تبدیل می‌شود.

تبدیل صدرای بوشهر به قطب صنعتی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار محمد‌علی جعفری بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و شرکت صدرای بوشهر با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران، و با بیان اینکه سپاه پاسداران در همه عرصه‌های سازندگی، اقتصادی و صنعتی دارای توانمندی‌های بالایی است اظهار داشت: سپاه پاسداران در عرصه شرکت صدرای بوشهر سرمایه‌گذاری مهمی کرده که از  تلاش و خدمات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)  قدردانی می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت صدرا برای سپاه بسیار مهم است تاکید کرد: با توجه به ظرفیت شرکت صدرای بوشهر که در بخش ساخت سکوهای مهم پارس جنوبی، سازه‌های مختلف دریایی و شناورسازی فعالیت می‌کند ارتقاء توانمندی صدرای بوشهر برای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بسیار مهم است.

فرمانده کل سپاه پاسداران ‌با بیان اینکه صدرای بوشهر به قطب صنعتی کشور تبدیل می‌شود تصریح کرد: با توجه به ظرفیت شرکت صدرای بوشهر در ساخت سازه‌های دریایی این شرکت به قطب صنعتی کشور تبدیل می‌شود.

سردار جعفری، رونق گرفتن شرکت صدرای بوشهر را نشان از تلاش قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء دانست و با قدردانی از تلاش‌های آنان تاکید کرد: فعال‌تر شدن بخش کشتی سازی شرکت صدرای بوشهر از اولویت‌ها است که این مهم در دستور کار قرار دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نیز گفت: نخستین سکوی 10 گانه پارس جنوبی تیرماه امسال برای نصب در میدان گازی پارس جنوبی بارگیری می‌شود.

سردار عبادالله عبداللهی‌ افزود: مابقی سکوهای 10 گانه بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل، بارگیری و در محل مورد نظر نصب می‌شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.