امام جمعه شهرستان هرسین با اشاره به وجود حدود هفت هزار بیکار در این شهرستان، گفت: نتیجه خدمت‌مسئولین باید در زندگی مردم خود را نشان دهد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت الاسلام روح اله باقری در نشست شورای اداری شهرستان با بیان اینکه نتیجه خدمت و کار مسئولین باید در زندگی مردم احساس شود، به وضع نامطلوب اقتصادی مردم هرسین اشاره کرد و افزود: آمارها نشان می دهد طی پنج سال گذشته شش هزار نفر از شهرستان مهاجرت کردند.

وی افزود: این میزان مهاجرت نشان می‌دهد که سالی 1200 نفر هرسین را ترک می‌کنند و عامل اصلی این مهاجرت بیکاری و شرایط اقتصادی نامطلوب است.

باقری با اشاره به وجود حدود هفت هزار بیکار در شهرستان، گفت: باید این انتظار را داشت که طی سالهای آینده این تعداد بیکار نیز به همراه خانواده هایشان از هرسین مهاجرت کنند.

وی با بیان اینکه بانک ها همه سرمایه تولیدی ها را می برند، گفت: عملا واحدهای تولیدی هرچه در می آوردند به بانک ها می‌دهند و این روند باید اصلاح شود تا بتوان چرخ تولید را گرداند.

وی به آمار بالای سرقت، اعتیاد و طلاق در هرسین اشاره کرد و افزود: شبی نیست که گزارش سرقت ندهند و سه معضل طلاق، اعتیاد و سرقت در شهرستان بیداد می کند.

باقری به قدمت بالای هرسین و مشکلات آن در زمان هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: خدمات ارائه شده به مردم طی تمام این سالها آنگونه که باید نبوده و قطعا جواب فداکاری مردم باید به نحو شایسته تری داده شود.
 
انتهای پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.