این طور که از شواهد پیداست تغییرات در بخش مدیرتی دامن گیر تمامی افراد اعضا خواهد بود و افراد جدیدی جایگزین می شوند.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که به آخر فصل لیگ برتر شانزدهم نزدیک شده‌ایم، مدیریت باشگاه استقلال دستخوش تغییر از سوی وزارت ورزش و جوانان شده است.

با تمام این تفاسیر می توان گفت تغییرات اساسی در استقلال وجود دارد و حتی طی روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون این مساله مطرح شده است.در هر صورت اگر این بار هم تغییرات در استقلال جدی باشد باید نظاره گر یک شوک جدید به منصوریان و تیمش باشیم چرا که این تیم فصل گذشته نیز به دلیل جا به جایی مدیر عامل با حاشیه هایی مواجه شد .


البته نا گفته نماند با پیش رو داشتن انتخابات ریاست جمهوری به طور حتم اتخاذ هر تصمیمی به بعد انتخابات موکول می‌شود اما این طور که از شواهد پیداست وزیر ورزش و جوانان به دنبال تغییرات اساسی در استقلال است و این امر در پایان فصل صورت می گیرد .

از سوی دیگر باید تاکید کرد بعد از درگذشت منصور پورحیدری و خروج جهانیان عملا هیئت مدیره استقلال سه نفره و متشکل از حسن زمانی، مسعود معینی و سیدرضا افتخاری است که به نظر این 3 فرد نیز شاید نتوانند آن طور که باید تصمیمات خوبی را برای باشگاه بزرگی همچون استقلال اتخاذ کنند .

نکته بعدی در مورد هیئت مدیره استقلال این است که این هیئت مدیره مدت هاست که تشکیل جلسه نداده و به نظر خود افتخاری نیز در انتظار تغییرات است، تغییراتی که می تواند در سطح هیئت مدیره تمام شود و افتخاری را ابقا کند و البته می تواند به مدیریت عامل هم برسد.

در هر صورت طبق تصمیمات لحاظ شده بهتر است بدانیم هیئت مدیره فعلی به زودی کنار می رود و قرار است افراد جدیدی در راس کار قرار گیرند .افراد اقتصاد دان که بیشتر برای این تیم مهم محسوب می شوند و یک با فرد تجربه یا همان بهتر است بگوییم یک پیشکسوت قدیمی استقلالی که تمامی مشکلات این تیم را تا حدودی مثل آب خوردن می داند و همچنین یک یا 2 فرد جدید که کارایی لازم را برای باشگاهی همچون استقلال داشته باشند انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار