نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 94 هزار نفر در سال 95 بیکار شده‌اند، اظهار داشت: اولین خواسته ما برای جامعه کارگری ایجاد اشتغال است.

محجوب: 94 هزار نفر در سال 95 بیکار شده‌اند/ مخالف رهاسازی تورم هستیم
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا محجوب در نشست خبری که صبح امروز در محل خانه کارگر برگزار شد، گفت: 94 هزار نفر در سال 95 بیکار شده‌اند و 46 هزار نفر شغل جدید پیدا کرده‌اند.

عضو کمیسیون کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر این‌که مشکلات کارگران فراوان است، اظهار داشت: امیدواریم در بازار کار شاهد افزایش قدرت چانه زنی کارگران هنگام عقد قرارداد باشیم.

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرحی که وزارت کار به عنوان نقشه راه ارائه داده است، اظهار داشت: امیدواریم بر اساس این طرح بتوانیم در سال جدید اشتغال را از حصار خارج کنیم.

وی با بیان این‌که هدف اول ما اشتغال‌زایی در سال جدید است، خاطرنشان کرد:‌ هدف دوم ما افزایش رفاه کارگران و هدف سوم حفظ سطح تورم است.

محجوب با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر رهاسازی تورم با هدف خروج از رکود گفت: ما مخالف این راهکار هستیم و برای خروج از رکود نباید تورم را رها کنیم آرزوی ما تورم تک رقمی و امنیت شغلی است زیرا تورم عزای فقرا و جشن اغنیاست.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار