سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان گفت: در مسابقات جهانی با تیم های برزیل و ایتالیا هم گروه هستیم و هنوز شناختی از این 2 تیم نداریم.

حسن پالار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در رقابت های جهانی کانادا با تیم های ترکیه،استرالیا،برزیل،کانادا و ایتالیا در یک گروه قرار داریم و هنوز آنالیز و شناختی از دو تیم برزیل و ایتالیا کسب نکردیم.

وی دامه داد: ما در رقابت های کسب سهمیه با استرالیا بازی کردیم و توانستیم دوبار این تیم را شکست بدهیم و شناخت خوبی از این تیم داریم. تیم ترکیه قهرمان اروپا است و عناوین قهرمانی متعددی در سالهای اخیر کسب کرده و توانستیم بازی های این تیم را مورد آنالیز قرار دهیم. در مورد تیم کانادا نیز باید گفت تیم بزرگسالان قوی دارد و به طور حتم تیم جوانانش هم در مسابقات قدرتمند ظاهر می شود و مهمتر اینکه از شرایط میزبانی نیز برخوردار است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان افزود: با توجه به اینکه تیم برزیل در مسابقات پارالمپیک ریو از بازیکنان جوان استفاده کرده احتمال زیاد بازیکنان باتجربه ای را در اختیار دارد. صحبتی که با فدراسیون جانبازان و معلولین داشتیم مقرر شد فیلم بازی ها تیم برزیل و ایتالیا را در اختیار تیم آنالیز ما قرار دهند.

وی عنوان کرد:دومین مرحله اردوی آمادگی تیم به پایان رسیده و بازیکنان برای کسب روادید خود روز دوشنبه به همراه کادر فنی تیم عازم ترکیه هستند تا با حضور در سفارت کانادا اقدامات لازم برای دریافت روادید انجام شود.

پالار در ادامه بیان کرد: باتوجه به اینکه رقابت های لیگ به پایان رسید و تعطیلات نوروز را پشت سر گذاشتیم در این مرحله از اردو فقط به تمرینات آمادگی جسمانی پرداختیم و از اردوهای بعدی آنالیز بازی ها و تمرینات تکنیکی نیز انجام می شود.

وی تصریح کرد: در پایان اردوی سوم ترکیب اصلی تیم مشخص می شود و در اردوی چهارم که متصل به اعزام است با ترکیب نهایی به تمرین می پردازیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان در پایان خاطر نشان کرد: با مشکل تجهیزات و ویلچر مواجه هستیم که مقرر شد فدراسیون ویلچرهای جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار دهد چرا که تجهیزات در روند کاری تیم ما بسیار موثر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار