ساری،

حاکمیت عدل در جامعه هدف والای شهدا است

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: حاکمیت عدل و قسط در جامعه و تعهد و تخصص در اداره حکومت هدف والای شهدا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام شیرازی در نخستین سالگرد شهدای حماسه خان طومان و گرامیداشت شهدای مدافع حرم مازندران، شهید حسین بواس، در مسجد جامع چالوس، شهادت را بالاترین ارزشی که انسان‌های ممتاز به آن رسیده‌اند اعلام کرد و افزود: کسانی که در سوریه و عراق به شهادت می‌رسند مانند این است که در محضر اهل‌بیت و در کنار آن‌ها به شهادت رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر امروز در جامعه باصلابت صحبت می‌شود و همگی در امنیت به سر می برند، بخاطر خون شهدای حرم است، گفت: هدف بعثت انبیا نشان دادن راه بهشت به مردم است و هدف شهید نیز حاکمیت عدل و قسط در جامعه و تعهد و تخصص در اداره حکومت است.

شیرازی گفت: دشمن و استکبار جهانی با هدف ضربه زدن به تفکرات حضرت امام ره و مقام معظم رهبری درصدد هستند تا نسل جوان ما را هدف قرار دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی، امام راحل و دفاع مقدس را ندیده اند در نتیجه دشمن تلاش می کند بین نسل اول و کنونی شکاف ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: هنوز در کشور و سرزمین اسلامی باب شهادت در دفاع از حریم اسلام، اهل بیت عصمت و طهارت(ع )و شهادت باز است و ما در سایه این فرهنگ پیام خود را به گوش جهانیان رسانده و عزت مندانه از مسیر و آرمان ارزشی خود دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار