ساری،

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم

یادواره شهدای مدافع حرم در آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار علیجان میرشکار از یادگاران دفاع مقدس سه شنبه شب در دومین سالگرد شهید مدافع حرم هادی جعفری و گرامیداشت ۳۹ شهید مدافع حرم مازندران در روستای رئیس آباد آمل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: پیروزی انقلاب اسلامی از نادرترین صحنه‌ های آزمایش امت اسلامی در قرن حاضر بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ ندای اسلامی و دینی خود را سر داد افزود: عده ‌ای در آن زمان امام را نشناختند و پیام و هدف‌ ایشان را درک نکردند اما عده ای در مسیر حرکت الهی امام خمینی ره حرکت کردند واهداف بلند امام راحل را که زمینه‌ سازی ظهور امام عصر(عج) و تشکیل حکومت جهانی اسلامی بود را درک کنند.

سردار میرشکار با بیان اینکه امروزه شهدای مدافع حرم جوانان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هستند که درس از مکتب معصومان و امامان آموختند، گفت: شهدای مدافع حرم مانند شهید فهمیده که با ۱۳ سال سن دارای نهایت بصیرت سیاسی و معرفت دینی بودند.

وی با اشاره به ۱۳ شهید مدافع حرم مازندرانی که در خان طومان به شهادت رسیدند و هنوز پیکرشان به ایران برنگشت، افزود: دشمنان با هزینه‌ های میلیاردی می ‌خواهند نام اهل بیت را از خانه‌ ها جدا کنند ولی از دل خانواده ‌های مسلمان مدافعان حرم بر می‌ خیزند که در دامن مادران و پدران پاک رشد یافتند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار