ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دوومیدانی بانوان گفت: در مسابقات جایزه بزرگ آسیا همه رقبا قوی ظاهر می‌شوند؛ من هم دست از تلاش برنمی‌دارم و برای یک نتیجه خوب به میدان می‌روم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرزانه فصیحی  اظهار کرد: مسابقات جایزه بزرگ آسیا از چهارم تا دهم اردیبهشت ماه جاری به میزبانی چین برگزار می‌شود و ما سی و یکم فروردین ماه سال جاری به این رقابت‌ها اعزام می‌شویم.

وی افزود: این مسابقات در سه مرحله برگزار می‌شود که در سه شهر مختلف چین مراحل آن صورت می‌گیرد؛ من در دوی 100 متر سرعت با حریفان به رقابت می‌پردازم.

این ملی‌پوش با بیان اینکه رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان انجام می‌گیرد، یادآور شد: از استان اصفهان من و رضا قاسمی به همراه تیم ملی در مسابقات جایزه بزرگ آسیا حضور پیدا می‌کنیم.

وی عنوان کرد: سه مرحله اردوی تیم ملی برگزار شد و من در دوره اول این اردوها که در کیش صورت گرفت، شرکت داشتم اما مراحل بعدی را با نظر فدراسیون در اصفهان گذراندم و تمریناتم را انجام دادم.

فصیحی خاطرنشان کرد: قزاقستان، چین، کره و هند با داشتن دونده‌های خوب و قدرتمند از رقبای اصلی محسوب می‌شوند و من روی آن‌ها به اندازه کافی شناخت دارم.

وی ادامه داد: در کل همه رقبا خوب و قوی هستند و کار سخت است، اما من تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم یک نتیجه خوب به دست بیاورم.    



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.