آیین کلنگ‌زنی طرح پارک روستای گوشه شاهزاده قاسم ،افتتاح آسفالت روستاها وکلنک زنی ساماندهی واجرای بلوار سپیدار با حضور جمعی از مسئولان استانی شهرستانی برگزار شد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ غلامحمدزارعی نماینده مردم بویراحمد در آیین کلنگ‌زنی طرح پارک روستای گوشه شاهزاده قاسم با بیان این‌که دولت در سال جدید در تلاش است تا به توسعه روستاها وایجاد پارک توجه کندگفت: پارک روستای گوشه شاهزاده قاسم در چند فاز است که اعتبار آن1میلیارد تومان است.

وی بااشاره به اینکه در فاز اول با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان است افزود:فاز اول این پروژه تا 3وچهار ماه آینده به بهره برداری می رسد.

فرماندار بویراحمد نیز در افتتاح و کلنگ‌زنی برخی پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی به افتتاح آسفالت روستایی منصورآباد دشتروم به نمایندگی از 28 روستا اشاره کرد و گفت: برنامه آسفالت روستایی را در نیمه دوم سال 94 آغاز کردیم که تعداد زیادی از روستاها کار آسفالت آن‌ها به اتمام رسید.

محمدکاظم نظری از آسفالت شدن 28 روستای شهرستان بویراحمد به طول 577 هزار و 549 متر با اعتبار 14 میلیارد و 400 میلیون تومان از سال 94 تاکنون اشاره کرد و گفت: 68 روستا کار اسفالت آن‌ها را شروع کردیم.

وی در مراسم کلنگ‌زنی پروژه بلوار روستایی سپیدار مرکزی بیان کرد: طول اجرای این پروژه 1500 متر بوده که اعتبار فاز اولیه آن 600 میلیون تومان بوده که 200 میلیون تومان آن با مشارکت دهیاری سپیدار مرکزی و 400 میلیون تومان دیگر بنیاد مسکن بوده است.

انتهای پیام /د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.